2018(e)ko maiatzaren 4(a), ostirala

Barruko tximeletak






la mayor chilena de slatan bilaketarekin bat datozen irudiak


    BARRUKO TXIMELETAK NEW YORKEN

Aste santuan New Yorken egon naiz eta han gauza interesgarriak egon dira. Asteazkenean, ibiltzen geunden hiria ezagutzen. Hiria oso handia zen, eraikinak 50 solairu baino gehiagokoak zeuden eta jende asko zegoen.
Bat-batean, geratu nintzen begiratzen pertsona horri. Ibrahimovich zen. Geratu nintzen harrituta. Joan nintzen esatera nire aitari baina Ibrahimovich joan zen.
Ibrahimovich futbol jokalari famatua da. Niretzat, jokalari hau oso garrantzitsua da sartu zuelako munduko golik ikusgarriena.
Nire aitak ez zuen sinisten, esan nion begiratzeko atzera eta ikusi zuen; orduan sinistu zidan.
Ikusi nuenean barruko tximeletak sentitu nituen. Bakarrik ikusten nuen telebistatik eta eta egun hartan ikusi nuen kaletik.

Aretx Holgado



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina