2018(e)ko maiatzaren 23(a), asteazkena

Ametsetako etxea

LOTERIA TOKATU ZAIT


Loteria tokatu zaidalako nire ametsetako etxea erosi ahal dut.
Etxea oso handia da, 200 metro karratukoa.
Bi solairu ditu eta atzeko lorategiak bi hektarea neurtzen du. Hor igerileku bat dago. Oso gogoko dut igeri egitea.
Bi flamenko arrosen estatuak behar ditut bihotz bat egiteko lorategian. Lore arrosak behar ditut eta pinu handi bat gabonetan apaintzeko.
Barruan telebista oso handi bat dut eta sofa bat chaise longekin.
Zortzi gela ditu etxeak: bi komuna, sukaldea, atartea, egongela, nire logela, gonbidatuentzako logela eta jolasteko leku bat.
Jolasteko lekuan billar bat, dardoetarako makina, bolera txiki bat, tren zirkuito handi bat eta barra bat daude, azken honetan, zerbait edateko edo jateko egongo da.
Ez kezkatu, gonbidatuko zaituztet!!!

bird sun car animal summer travel heart vehicle holiday romantic auto steering wheel pink toy sports car cheerful flamingo decorative toys funny humor lovers car seat cabriolet inflatable ventilation beaks autoradio rear mirror vacation beginning automotive design

Asier Gómez

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina